Jangan di sangka si penganggur tidak boleh menjadi kaya. Jangan juga menyangka yang pelacur tidak boleh menjadi warak. Beri peluang....

Sunday, April 12, 2015

6 pagi. 12 April 2015 . Ahad

Okay. Tau tak bosan. Bila pagi2 mcm ni nak rasa feeling macam2 pulak. Teringat org tu. Teringat org ni. Alahh ari tu kata dah benci ni teringat balik. Alaaa kejap je kan semua2 ni? Kannn kannnn. Please yaaa. Please say yess. *nangis sendu sendu*

Btw. Tak sabar nak ke zon yang baruuu. Sedangg follow je arus kehidupan ni.
Orang kata ikut hati mati. Tapi, aku suka. Bukan suka mati. Suka ikut kata hati yang boleh bawa mati. Well. Semua manusia akan mati. Cepat lambat. Je.

Kendae, bogoshipta kapchagi. Do napun namja. Do odinnie? Do odisseo! Mildang hajimaaaa. Ani, shiro hae? Nan shiro hae? Marae baaaa. Marae baa chaebal. Bogoshippoooooo!

No comments:

Post a Comment