Jangan di sangka si penganggur tidak boleh menjadi kaya. Jangan juga menyangka yang pelacur tidak boleh menjadi warak. Beri peluang....

Sunday, March 23, 2014

Apabila manusia mula mementingkan diri sendiri

Aku tak tau lah aku ni yang terlalu impatient ke, temper ke burning ke. Tapi tadi memang aku tak boleh sabar betul. Ada ke patut pc untuk print colour punya dia pegi print borang hape ntah yang terang2 memang hitam putih je. Haramnyaaaaa. Marah berul tadi. Dah la sebelum tu aku datang kat pc ada orang tgh guna dok online lah hape sume. Aku sabar lagi. Dok merayau lagi kat lua tu. Pahhhtuhh bila dah lama sangat aku pun p je lah print kat pc lain untuk jurnal aku yang memang sah hitam putih. Sabaq dok sabaq ada plak pompuan ni datang nak print dia punya. Hokey fine, wa tunggu. Sekali sikit main lama lagi ko nak print, siap boleh online plak. Pehhhhhh syaitan memang bersuka ria time tu dekat aku. Tambah pulak benda yang dia print tu warna hitam putih je. Haram J betul. Apekejadahnya yang kau print kat pc tu wehhhh. Pegi pc lain lahhhh amoi. Ayoyoyoooo. Pening r camni. Pening r.

No comments:

Post a Comment