Jangan di sangka si penganggur tidak boleh menjadi kaya. Jangan juga menyangka yang pelacur tidak boleh menjadi warak. Beri peluang....

Thursday, January 30, 2014

Diary on 30 Jan 2014

Pehhh memang lama, memang lama betul aku tak jejak sini. Last ari tu 16hb Disember, itu pun macam nak tak nak je jejak. Nak ikhlaskan hati, tapi tak tau lah apa yang berat sangattt. Banyak kali dah aku pesan kat diri ni, luah je apa2 kat sini. Tak de spe yang baca pun. Daripada dok stress, relax2 sudah kat sini. Kan? Lagi pun nanti dah tua2 mana tau boleh baca. ececehhhh sekarang pun dah tua dah rasanya. 23 uolls. Kawan2 dah start tunang, pehhhh.

Ok, aku bukan miang, cuma bak kata Prof Dr. Muhayya, jangan sombong dengan jodoh. Hokey, dengar tu.

Sekarang ni aku tengah cuti semester tahun satu. Ntah macam mana lah agaknya aku punya result. ahhh stress jugak. HP pun x setel lagi ni. tinggal nak buat video je pun tapi susah bapak aku cakap kau. Tak tau kenapa lidah ni dah makin tak geti nak bercakap. Kenapa ek?

Ahhhh malas nak pk, tadi dah buat sikit, so sok try siapkan. Ok, bai

1 comment:

  1. pehhh gua pun xsabau nk jadi halal :3
    belum berjodoh, sobsob T_T

    ReplyDelete