Jangan di sangka si penganggur tidak boleh menjadi kaya. Jangan juga menyangka yang pelacur tidak boleh menjadi warak. Beri peluang....

Thursday, November 28, 2013

Kembali lagi

Assalamualaikum. Hai.

Lepas kemas-kemas sapu-sapu blog ni tadi, akhirnya paparkan jugak untuk tontonan umum. Paparkan kembali maksud saya. ;)

Aku ni memang lalang lah aku rasa. Kejap nak publish, kejap nak hide. Kejap nak update, kejap nak delete.
Eh eh eh eh eh dah kenapa kauuuu. Bhahaha

Hari tu ada sorang lect ni pesan, jangan nak update sangat gambo tu kan laman sosiallll blah blah blah blah. Aku malas nak taip. Haha. Tapi kesimpulannya aku memang dapat pengajaran lahh daripada apa yang lect aku cakap. So, tu yang revert to draft semua, semua, semua, semua post. Tinggal 7 8 post je ni. Harap tak de tangan yang gatai2 yeeeee.

Dah la, tu je. Hope lepas nih dapat lah selalu2 aku jenguk blog nih. Nak bergiat aktif semula !

No comments:

Post a Comment